Pagini

sâmbătă, 23 octombrie 2010

Prin Gradina Botanica

La inceputul saptamanii trecute a reusit sa ajunga chinezul cu tuburile mele macro, asa ca de atunci nu le-am mai dat jos de pe camera. Azi de dimineata profitand de vremea frumoasa din Bucuresti am iesit prin Gradina Botanica impreuna cu prietenul Paul Jedi (http://inrest.blogspot.com), evident macro a fost pe primul loc. Din nou, din pacate, am tras numai din mana pentru ca trepiedul meu nu e tocmai cel mai potrivit de pus peste gardulete, tufe si pietre. Mai jos cateva fotografii cu reprezentante ale regnului vegetal; voi reveni si cu reprezentanti ai regnului animal (gandaci evident).









3 comentarii:

  1. Poza cu frunza e preferata mea. A treia de la coada.

    RăspundețiȘtergere
  2. Très belle série,
    je découvre votre blog avec plaisir,
    et j'adhère !

    RăspundețiȘtergere
  3. Lovely your Decorations!!

    Celestial your works!

    Greetings.

    Saga, Japan.

    ruma

    http://p.tl/rOZx

    RăspundețiȘtergere