Pagini

sâmbătă, 11 septembrie 2010

Fotografii haioase

Azi de dimineata am dat din intamplare peste fotografiile facute in armata si m-am amuzat teribil revazandu-mi fostii colegi alaturi de care am amintiri foarte placute. Au fost 6 luni stresante in prima parte (pana la juramant) dar pline de evenimente placute si amuzante in partea a doua. Am selectat cateva fotografii si m-am gandit sa le postez aici; fotografiile nu au nimic artistic, nu sunt nici macar clare dar expresiile de pe fetele oamenilor sunt de nota 10:

Ne-au luat acolo sa ne invete teorie


sa ne invete sa folosim echipamentele


sa ne caleasca in foc


sa ne invete sa muncim in echipa dar si individual
 


 Dar noi ne tineam de nebunii




ne credeam Rambo



dar de fapt nu papam tot



si dormeam oriunde

Aceasta este o masina de decontaminare a uniformelor si costumelor
Garda drapelului
Asta este o masina de decontaminare a personalului, aici este locul unde se face dus


cand ne trezeam luam ostatici pe care ii torturam cu salbaticie



Asa am supravietuit, cu rele si bune, 50 de oameni timp de 6 luni inghesuiti in doua dormitoare



Fotografiile sunt needitate, asa cum au iesit din camere.
Ultima fotografie este de la avansarea in grad si recerea in rezerva, adica din ziua in care au scapat de noi.

2 comentarii:

  1. Da, amuzante si educative pozele. Bine ca ati iesit intregi de acolo. Inca ma bucur ca nu am facut armata. Traiasca Rambo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai reusit sa ma faci sa-mi aduc aminte de toate minunatiille traite in lunga perioada de armata.
    Ma gandesc eu acum...Slt.Florea ai mai incerca, fie si pentru cateva zile, sa traiesti ce ne-ai aratat in fotografii?!

    RăspundețiȘtergere